יום שבת, 12 ביולי 2014

איך להתחיל קמפיין וירטואלי ולצאת סופרמן

WWW.TROMBANET.COM
למה כל עמותה-ארגון-יזם צריך קמפיין וירטואלי לקידום הפרוייקט שלו?
בעידן הטכנולוגי של היום אנשים שירצו לקרוא אודות המיזם שלכם לא יקראו מגילות ולא יכנסו לאתר שלכם ויתחילו לתחקר אותו..הרבה יותר פשוט להיכנס לקמפיין הוירטואלי ותוך דקה-שתיים להבין מה קורה ולהחליט אם לתמוך בפרוייקט שלכם
ברגע שיש לכם קמפיין וירטואלי אתם חושפים את עצמכם לקהל רחב יותר..לדוגמא אם תכניסו מילות מפתח בסרטון התדמיתי שלכם ביוטיוב הרבה יותר אנשים יכירו אתכם
איך זה עובד בקצרה?
מוצאים אתר שנותן במה לקמפיינים וירטואלים כמו לדוגמא האתר של תרומבנט או קיקסטרטר
משקיעים בדגש על המשקיעים בסרטון תדמיתי שבו רואים אתכם פיזית.בסרטון תסבירו בצורה ברורה מהי מטרת הקמפיין שלכם
כותבים טקסט תמציתי שמסביר את מטרת המיזם-קמפיין-פרוייקט שלכם
מפרסמים את שמכם ושם משפחתכם וכתובת המייל שלכם בסוף הקמפיין כדי להראות שאתם אמינים ולא טרולים וירטואלים
מומלץ לפתוח חשבון עסקי בפייפאל כדי לקבל תרומות למען הפרוייקט שלכם..זה בחינם ואתם יכולים לקבל תשלומים דרך האתר שלכם-בלוג שלכם-אימייל שלכם..פשוט,חינם,קל וגאוני!
בהצלחה
WWW.TROMBANET.COM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה